Nog maar een paar maanden

23 januari 2019 - Hoofddorp, Nederland

Na vele Jaren dromen over een reis naar Japan is het dan eindelijk toch zover gekomen. Zoals sommige van jullie wel weten was ik een paar jaar geleden al bijna gegaan maar ging dit op het laatste moment toch niet door.

De droom van deze reis is echter nooit vervlogen en vorig jaar zat ik dan bij Megatravel in Amsterdam om alles op papier te zetten. En toen kwamen natuurlijk de vragen (sommige heel makkelijk te beantwoorden maar sommige toch wel een uitdaging). Maar na veel nadenken, veranderingen en planning is het dan toch gelukt!

In dit blog zal ik proberen zoveel mogelijk van mijn ervaringen te delen met iedereen die dit blog leest. Hopelijk kan ik op die manier een mooi beeld geven, ondersteund met foto's, van wat ik allemaal aan het uitspoken ben in het verre Japan.

In mijn volgende "verhaal" zal ik alvast mijn reis schema delen zodat iedereen alvast een idee heeft welke steden ik ga bezoeken, locaties/attracties er bezocht gaan worden en natuurlijk wanneer.